Často kladené otázky a odpovědi

Za předpokladu, že máte 21 let (ve výjimečných případech i méně) držte se následujících doporučení. Většina prohormónů má poločas rozpadu 6 - 8 hodin, je proto vhodné užít ho potřebný čas před silovým výkonem. Podle zpětné vazby od našich klientů je vhodné jednotlivou dávku užít ve dvou dávkách během dne. První ráno, druhou o šest hodin později.

Nedoporučujeme užívat prohormony méně než 6 hodin před spánkem. Může se to projevit zvýšenou aktivitou a zhoršením usínání a hloubky spánku.

Ne, doporučujeme dát tělu přestávku dalších 30 dní, aby se plně zotavilo a plně obnovila hormonální rovnováha.

Během cyklu dodržujte následující pokyny:

  • Vyhýbejte se konzumaci alkoholu
  • Dodržujte dostatečný pitný režim
  • Zvyšte příjem kvalitních kalorií
  • Konzumujte minimálně 2-5 g bílkovin na kilogram Vaší hmotnosti
  • Spěte minimálně 8 hodin denně
  • Tvrdo trénujte
  • Konzumujte doplňky na podporu játer
  • Nezapoměnte na PCT

Ano, určitě, doporučujeme konzumaci multivitaminů, rybího oleje, kreatinu, gainerů a proteinů.

V takovém případě doporučujeme vynechat dávkování na dny nutné k vyléčení se z nemoci. Je lepší ztratit tři dny, než zbytečně riskovat mnohem delší výpadek. Je třeba si uvědomit, že prohormony fungují v kombinaci s kvalitním tréninkem, stravou a regenerací, pokud Vaše tělo bojuje s nemocí není 100% schopné spolupracovat.

Bohužel, neexistuje přesně stanovena detekčnosť jednotlivých prohormonů. V literatuře se nejčastěji setkáváme s informací 24 - 310 hodin od poslední konzumace produktu.

Pokud myslíte testy zaměstnavatele na zjištění toxických látek v těle, můžete být klidný, prohormony se tímto testem nezjistí. Na detekování těchto látek jsou nutné dražší výzkumné testy. V případě, že jste sportovec organizovaný ve sportovní federaci, je třeba si uvědomit, že tím, že prohormony konvertují na skutečné hormony, odrazí se tento jev na pozitivitě dopingového testu.

Průměrná životnost jednoho balení jsou 2 - 3 roky. Uchovávejte prosím Vaše doplňky v chladu a ve tmě. Chraňte je před vlivem vlhkosti.

Určitě Vám kvalitní trénink pomůže. Nesmíte zapomenout, že cvičení poskytuje tělu pobídky k růstu, čím jich bude víc, tím bude tělo lépe na ně reagovat.

Doporučujeme zvýšit kalorický příjem o kvalitní makroživiny. Jezte 6 - 7 jídel denně, konzumovaných každé 2 - 3 hodiny. Doporučujeme dodržovat následující poměr složek stravy: Bílkoviny 30% - Sacharidy 60% - Tuky 10%

Důležitým faktorem je konzumace kvalitních bílkovin (2,5 g na 1 kg / TH), protože většina prohormonů zlepšuje proteosyntézu. Vybírejte si výběrové zdroje jako je kuřecí a hovězí maso, ryby, vejce, tvaroh a proteinové přípravky.